Jumaat, 11 Mei 2012

Instagram Socialmatic Concept Camera Design


Kita menggunakan Instagram sepanjang masa. Ini adalah salah satu sebab mengapa ADR-Studio datang dengan concept gadget luar biasa, kamera Instagram Socialmatic. Ia mengingatkan kita tentang kamera POLAROID , direka khusus bagi perkongsian foto di Instagram.


ADR-Studio mengkaji sejak Instagram baru-baru ini telah dibeli dengan harga satu bilion dolar, ia mungkin mempunyai wang yang mencukupi untuk mengeluarkan kamera berjenama sendiri. Kamera konsep persegi ini kelihatan seperti versi logo Instagram yang diperbesarkan, dan snap gambar persegi. Kamera mempunyai 16 GB memori, Wi-Fi dan Bluetooth, skrin sentuh 04:03, 2 ​​kanta yang berbeza, aplikasi webcam serta pengimbasan kod QR.


Ia juga menawarkan zoom optikal, flash LED, serta 1 pencetak dalaman, mampu memaparkan Post-It seperti sticky photos dijelaskan dengan nama samaran pengguna Instagram dan kod QR anda boleh mengimbas untuk mengikuti mereka.


Apa pendapat anda? Anda akan membeli kamera seperti ini? Saya tidak pasti ia menjadi sesuatu pembaharuan, tetapi reka bentuknya adalah jenis yang menarik. Tetapi ia hanyalah Concept Camera sahaja. belum tentu lagi akan dipasarkan. Harapnya ia menjadi kenyataan untuk peminat fotografi.



1 ulasan: